четверг, 6 сентября 2012 г.


Модуль10-11- рефлексія
Зрозуміла, що треба стати фасилітатором.  Створили презентацію.

Модуль 8,9 – рефлексія

Працювали в групі. Обговорили, як допомогти учням стати самоспрямованими в навчанні. Проаналізували шляхи здійснення диференціації навчання учнів. Отримала пропозиції та коментарі від колег...


Модулі 3-5 -  рефлексія

Усвідомила етапи створення портфоліо та, як краще використовувати дослідження у навчальних проектах.  Сформувала уявлення про  планування проекту, оцінювання, формування засобів оцінювання. 

Модуль1,2 -рефлексія

Розглянула приклади  педагогічних ідей про використання методу проектів у навчанні. Визначила для себе цілі та задачі подальшої роботи.